HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

Kezdődik..

2011.07.23. 12:07 bjegesi

Jege vagyok, 30 éves es idén úgy döntottem nekivagok az El Camino-nak es vegigjarom az Utam.Erre 5 hetem less mely soran a blogban igzekszem nem altalanos hanem inkabb erdekesebb dolgokrol irni. Olyanokrol mikrol masok nem nagyon irnak.

Rengetek leiras, blog van a Camino-rol, melyek igazabol mindent leirnak, ami fontos lehet a tuleleshez vagy csak hogy mit vigyen az ember, mirol szol a Camino, stb.
Amirol nekem szol a zarandokutam az az hogy az elmult hat evben sokat meloztam, melzbe belefaradtam en is es sok fontos dologra nem volt idom, igy a maganeletemre, a csaladomra, a hobijaimra, stb. A munkabol sem kapcsolatam ki hosszan ezalatta az ido alatt amit most maximalisan seretnek megtenni, semi ceges telefonhivas, laptop es egyeb kizarva.. amikor visszaterek, akkor szeretnek az 5-6 evvel ezelotti motivalt, lelkes, kreativ es ezaltal jobb enemhez visszaterni es azt gondolom ehhez szamos uj es regi megvalositatlan tervem is tarsulni fog mire viszaerek. Aztan persze az Ut soran meg akarom magma meg jobban ismerni, magamba akarok nezni, atgondolni es atrtekelni eddigi eletem es mit hogy szeretnek a jovoben. Szerencsesnek erzem magam, mert amiota tudom hogy megyek azota szamtalan jo dolog tortenik velem. Itt van peldaul az a kedves lany aki miatt nem is olyan konnyu az indulas mint korabban gondoltam.. na de errol meg majd kesobb J
Kb. 3-4 honapja  merult fel a Camino, kedves kolleganom emlitette hogy O bizony tervezi, hogy elmegy, aztan ra par napra mar n is tudtam, hogy menni kell es pikk-pakk minden oda es visszaut jegy meg let vasarolva, igy azota nincs mese menni kell..
Ezutan az elso par hetben igyekeztem elmelyedni a Camino-s olvasmanyokban es felkeszulni, aztan ahogy kozeledett az ut egyre tobb aprosag volt amit meg el kellett inteznem, de most itt allok mindenem becsomagolva, 12 kg-os a cuccom es nem tudom mit vegyek ki belole, mert hogy 1`kg akartam vinni, az 1-2 kg vizzel egyutt, most meg anelkul vagyok 12. De valamit meg tuti kiszedek, asszem nem viszek polifoamot, aluminium fozoedeny, es par ruhat is kiszedek meg, vegulis eleg a bankkartya, fogkefe.
Ha valakit erdekel, mely blogok, honlapok szerintem a leginformativabbakat a Camino felkeszuleshez, akkor ezeken az oldalakon nezelodjetek:
 
Ajanlott konyvek Camino-hoz:
Rabe, Cordula: Szent Jakab-zarándokút - A Pireneusoktól Santiago de Composteláig - 41 szakasz
Paulo Coelho: A zarándoklat - Egy mágus naplója
Tolvaly Ferenc: El Camino – Az út
Polner Tamás - Varga Lóránt: El Camino de Santiago - Zarándoklat képekben és gondolatokban
Shirley Maclaine: Camino - a lélek utazása
Teremi J. Balázs: Camino de Santiago útinapló
Baán Csaba: Pamplonától Santiagoig
Kállai János, Kiss Mariann: A szépség magányos zarándokútja
Czellár Katalin: A szent Jakab út
Souden, David: Zarándoklatok - Lélekemelő utazások
Tokaji Ferenc: Út a csillagok alatt
James Redfield: A mennyei prófécia
Paulo Coelho: Az alkimista
Dan Millman: A békés harcos útja  
Gary Chapman: Egymásra hangolva
Barabási Albert-László: Villanások
 
Na de eleg a sok komoly dologbol, tudja mindenki hogy nem vagyok egy lelkizos tipus J
Ez egy buli lesz, egy hatalmas buli es kaland rengeteg elmennyel melyrol mbeszamolok ezentul Nektek, hogy jokat rohoghessetek balfaszsagaimon.. J
H.T. kedveert nemetul is (bar a szoveg mar nem igaz ram nezve J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr813090965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása