HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

12. nap Castrojeriz - Poblacion de Campos 2011.08.05.

2011.08.09. 19:11 bjegesi

Management summary

Km: 28,6 km

Etap: Castrojeriz - Poblacion de Campos

Hostel rating (1-5 skalan): Poblacion de Campos 3

Etap nehezsege: 2,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3,5

 

Tudtad-e?

- hogy a Via Aquita-n is haladtam egy ideig, amelyen egykoron a romaiak az aranyat is szallitottak Astorgabol Bordeaux-ba? (egyebkent en hiba neztem,aranyat nem leltem, pedig koran is kelltem :)

- hogy a ko hianya miatt a regioban a hagyomanyos "adobe" (levegon szaritott kesobb kiegetett agyagtegla) felhasznalalsaval epitkeztek,es manapsag is ok ilyen haz van? 

- hogy Fromistaban (kisvaros amin athaladtam) a templom diszitesen egyes alakok erotikusan abrazoltak?

 

Na es a mai story

Mivel egyesek kovetelik igy igyekszem az erotika es szex temakort is kimeriteni a Camino kapcsan. Egyelore nem sok sikerrel. De most irok errol azert.Igy akit nem erdekel, nem akarja hallani olvasni, az ugoerjon a kovetkezo bekezdesre. Koszi!Kerdezgetek parokat errol (meg most mar kinomban mindenkit :) de nem nagyon nyilatkoznak, mert nem nagyon van mit.. Egyes parok idonkent panziokban, hostelkekben olcsobb kiveheto ketszemelyes szallasokon probalkoznak. Ja egyebkent olyan hulla ittmindenki delutanonkent, hogy ha vkinek van ereje a szexre akkor le a kalappal.. A kozos szallasokon egyebkent minden lehetetlen, meg a furdok sem teljesen szeparaltak mindenhol.. De vegre talalkoztam valakikkel akik itt jottek ossze, 2 kulon naciobol, de kozos, hogy mindketten muveszek... De nem volt meg szex koztuk.. pedig biztatjuk oket :))https://www.youtube.com/watch?v=NYMJly9kBb8 Mivel jomagam sajat gyakorlati kutatasban nem veszek reszt, ezert masokra tudokcsak hagyatkozni.. amint lesz uj infom jelentkezem, de kicsi az esely.. Meg amit fentebb irtam is, meg annyi van szex es Camino kapcsan,azaz, vannak erotikus alakok a templokon is. De meg mindig jobb mint Castrojeriz, ahol halalfej athuzva ket csonttal (kalozzaszlo) mosolyog a templomfalrol Rad, radasul hajnalban, sotetben vettem eszre, meg is ijedtem :) DE azt mondjak, hogy egy biztos: a Camino olyan mint a jo szex. Katarzis..

Tegnap San Anton-on is atmentemahol a regi kolostor romjai kozott felepitett egyszeru 12 fos szallas uzemel (a 12-es szamnak jelentosege van, egyes vallasosabb kisebb szallasokon szandekosan 12 fo alhat csak ott..). Majdnem ottmaradtam egy veteran zarandok invitalasara (aki hazafel tart mar..), de tovabbmentem, mert tovabb akartam menni. Pedig a legkor fantasztikus volt, nem sok ilyen van az uton (San Bol a puszta kozepen, San Anton, San Nicholas ahol alabadat is megmossak-csokoljak, stb.). A kolostor romok kozott felhuzott epuletszeruseg, a magas,egylegteru terme a kozos vacsoraval biztos lenyugozo lett volna. De lemondtam mert otthon nagyon var ram mindenki :)

Tegnap este Castrojeriz-be keson ertem, mar eppfoztek paran, kozosen, en gyorsan (amennyire tudtam a fajos labaimmal) elmentem boltba es mire visszaertem,ok mar megvacsiztak, es egy csomo kaja maradt, es persze megkinaltak :) haaat persze hogy ettem,sokat :) cserebe volt csokim es mogyim,igy pont volt egy kis desszert nekik :) na meg beszalltam meg a mosogatasba is. Ez egyebkent egy jo taktika is lehetne, ha keves penzed van es kajat akarsz szerezni, vard meg mig masok megfozik es ami marad, abbol tuti jut meg Neked is :) Na persze en erre nem utazom, csak megtalaltak :)

Ma talalkoztam egy magyar sraccal (Peterrel), koszonhetoen a hatizsakomon levo magyar zaszlonak :) Aztan nyomtunk egyutt egy 25 km-t. Ez csak azert fontos, mert kicsit gyorsabb nalam, napi 40-50 km-t megy, de ment mar 65-t is! :) Kemeny. Ja es Berlinbol Sent Jean Pied de Port-ba biciklivel ment (1800 km) 11 nap alatt. wow. ironman. Jot dumaltunk,sportos,laza egyetemista srac, koszonhetoen neki sokat megtudtam a biciklik lelkerol :) Tegnap egyebkent pont ugyanazt a tavot mentuk, csak O 3 oraval elobb beert.. Mert hogy altalaban napi 10 km-t fut a tav kozben, hogy mas izmokat is terheljen..,a zsakja az enyem negyede.., sulya kb. fele.. es kb. 3 het alatt siman lenyomja a Caminot. El kell ismerni, vannak nalam sokkal gyorsabbak es erosebbek is :) Na meg egyebkent is, igyekszem mar odafigyelni hogy ne a teljesitmeny szamitson, igy ma meg is alltam 30 alatt. na jo a tegnapi 41 utan elg voltboven ennyi :)

Ma megjott, a 6.vizholyagom, de mar rutinos varro es fertotlenito, azaz szakkepzetlen apolo mar vagyok.

Meg ma ettem egy fel dinnyet,olyan nemtudomenmilyen fajtat, a sarga es gorog kozott van feluton :) izre es meretre is,de nagyon finom :)

Reggel a karomon 2 csipessel ebredtem.. be is tojtam, de szerencsere mashol nincs, igy talan tulelem.. :) a nagy kerdes az, hogy mi volt az???

Na ez a mai kicsit lapos nap volt, de a veget egy osszedobjuk amink van vacsi fozessel toltottuk el, na de nem az dobtuk ossze :) de csak mert volt vega es husi nem kellett bele :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr453137756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása