HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

25. nap Mélide – Arzúa 2011.08.18. A legrövidebb nap

2011.08.28. 22:06 bjegesi

Management summary

Km: 14,0 km

Hostel rating (1-5 skalan): Arzúa Santiago 4

Etap nehezsege: 1

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 3,5

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2,5

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3

 

Tudtad-e?

- hogy Arzúa a queixójáról híres, ami egy 0,5-3,5 kg tömegű kerek sajttömb, amelyen a eredetszármazást jelentő embléma is van?

- hogy Galiciára jellemző másik sajt kúp alakú, neve Tetilla (jelentése mellecskék) és hegyes mell formájú? J

 

És a mai story

Megy a harc a helyekért, egyesek fél 4-kor kellnek és indulnak, mások foglalnak szállást előre telefonon. Na ezek közül én egyikre sem vagyok hajlandó J

Mivel én tegnap túl sokat is mentem, ráadásul tényleg megfáztam és nem javul, így mára csak 15 km volt. 10:45-kor már a szállás forró zuhany alatt álltam, legalább 20-30 percig. Napok óta erre vágytam, végre megadatott J

Aztán meg is borotválkoztam, most másodszor az úton, megint rám fért J Persze napok óta akartam, de a csapnál az önkormányzati szállásokon csak hideg víz van, csak a zuhany alatt van meleg víz, ráadásul tegnap még az sem volt..

Elfáradtam, de most már nem állhatok meg.. Csak 40 km van vissza. Ezt már kibírom, persze könnyebb lenne, ha itt lennél velem https://www.youtube.com/watch?v=FyCnqvgSYBs&feature=related Egész nap szépen lassan bandukoltam, így esett jól. Kata megint felbukkant. Külön örömöt okozott mikor mondta hogy van 2 levese. Megfázva azt hiszem pont jókor jött. Köszi Hugi! (Ja Katát már csak a húgomnak hívom) Ilyen ez a Camino, amikor valami jól jönne, akkor megkapod, nekem ez most a forró leves volt J

Néhányan durván Camino-znak. Én megértem, hogy ha valakinek nincs ideje vagy nem bírja a lába, stb. akkor részben csinálja meg. De akiket buszoztatnak, az nagyon komoly. Felkelnek reggel (nem hajnalban), felülnek a buszra, 15-25 km-t mennek busszal, majd kb. az utolsó 5 km-t lesétálják 2-3 óra alatt.. majd megszállnak az előre lefoglalt szálláson. Az egy dolog hogy hangosak, meg nem épp általában a legkulturáltabbak, de ha mások elől így foglalják el a szállást, az már nem szimpi.. Na mindegy.. A lényeg, hogy ezzel nem érdemes foglalkozni, mert csak elrontaná a kedvünket, azt meg nem engedjük J Én nem veszek inkább erről tudomást, így az én utam szépségét sem veszik el J Tanulság: nem szabad hagynunk az életben, hogy a nehézségek és mások cselekedetei letérítsenek az utunkról.. J

Nekem állítólag mindezek ellenére szerencsém is volt, a nyári csúcsforgalom ellenére egy hullámvölgyben vagyok, azaz elvileg nincs sok ember az utolsó 200 km-en. Ha begyorsítok, akkor utolérem az előttem levő sok embert. Szerintem tegnap ez történhetett, szóval a mai visszavétel jót tett ebből a szempontból is J Ez valami olyasmi, hogy az olyan hullámot könnyű és jó meglovagolni, amin nincsenek sokan. https://www.youtube.com/watch?v=gbRKfieMsdQ Ha megtalálod ezeket, akkor nyersz. Olyan lehet ez mint a piaci rés megtalálása és kiaknázása J

Az út során már észrevehető az éghajlatváltozás, errefelé reggel ködös-felhős az idő, délután pedig nagyon meleg van, tűz a nap. Jellemzően tölgyesek vannak az úton, megjelentek a páfrány és pálmafélék is, és egyre dúsabb a növényzet, meg ma végre eukaliptuszerdőn is áthaladtam.

Már csak 40 km, leírni is hihetetlen, karnyújtásnyira van Santiago J

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr393186497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása