HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

26. nap Arzúa – Pedrouzo 2011.08.19. Karnyújtásnyira Santiago-tól

2011.08.28. 22:09 bjegesi

Management summary

Km: 19,2 km

Hostel rating (1-5 skalan): Pedrouzo municipal 3

Etap nehezsege: 1,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3,5

 

Tudtad-e?

- hogy a középkorban a zarándokok a Lavacolla patakban fürödtek, hogy tisztán érhessenek Santiago-ba?

- hogy Monte de Gozo-ból láthatjuk meg először a Santiago-i katedrálist? És azok a zarándokok akik a középkorban először pillantották meg a katedrálist, zarándokkirálynak nevezték, és innen eredeztethetőek minden országban a „király” vezetéknevek?

 

És a mai story

Még mindig kevésbé érzem az erőt, ezért úgy döntöttem napközben, hogy nem megyek el a Santiago előtt 5 km-re lévő településig, hanem ma is kevesebbet, csak 20 km-t megyek, így a holnapi 5 km helyett is 20 km lesz, de így legalább kevésbé terhelem meg a szervezetemet. Durván fújom az orrom is, így lehet jobb is így. A napfelkelte így ki fog maradni Santiago-nál, de ennek így kellett lennie. Cserébe Roland beért, így csaphattunk egy közös kaját és jót dumáltunk, melybe Katát is bevettük, aki nem tud lehagyni. De az is lehet, hogy csak Rolandot akarta végre megismerni J mert annyit hallott már róla, csak mindig egy fantom volt számára.

Ma nagyrészt tölgyesek és eukaliptusz erdőkön, kis falvakon haladt az út. Kerestem is a koalamacikat https://www.youtube.com/watch?v=dXB9cMvLPQU, de nagyon elbújtak.. de egyszer elkezdtem még én is enni az eukaliptuszt hátha azt hiszik itt egy tesó és előjönnek. De nem jöttek, pedig állítólag van pár Spanyolországban is (az állatkertben), de azért én reménykedtem hátha 1 megszökött és előjön nekem egy fotó kedvéért J

Nagyon érdekesek az eukaliptuszfák, több tíz méteresek is lehetnek és jellemzően nyíl egyenes a törzsük.

Ma azt is végre megtudtam, hogy a spanyolok tudnak picit magyarul, bár kis tájszólással beszélnek. Az autót kocse-nak hívják J

Az egyik faluban egy kis utánfutón egy szállást hirdető tábla megszólalt mikor odaértem és  a zarándokoknak mondta hol vegyenek ki szállást. Valami mozgásérzékelős cucc volt. Szerencsére nem a hajnali sötétben futottunk össze, mert tuti betojtam volna J

Ma egy nagyon szimpi dolgot is láttam, egy spanyol bácsi úgy Camino-zott, hogy közben az útról szedte a szemetet, majd a kukáknál kiürítette a szemetes szatyrát. Nemes tett..

Kicsit lassan haladtam, ezért rengeteg sprintelő ki hátizsákosba belefutottam. Ennek örömére egy elfeledett gyöngyszem: https://www.youtube.com/watch?v=upT81vmQUdE Előznek, mondjuk nem csoda, kb. 3,5-4 km/h-ra lecsökkent a sebességem, tulajdonképpen sétálgatok. Be kell valljam, elfáradtam, nagyon. 2 napja nagyon nehezen megy és sokszor nehezemre esik menni. Hogy ez csak fáradtság? Betegség? vagy az út végét érzem? Asszem mind egyben. mennék már haza, ezt érzem..

Nem tudom hogy van ez, de Nektek könnyű lehet, de azért nekem se rossz J https://www.youtube.com/watch?v=ZSQpeoW9UM0&feature=related arra gondolok amire akarok J

De már csak 21 km és holnap megérkezem délelőtt Santiago-ba és jöhet a pihenés. Eldöntöttem már korábban, hogy nem megyek le gyalog az óceánpartig, nem érzem, hogy le kellene mennem, ezért nem megyek. Ez a Camino, azt teszi az ember, ami jól esik, amit szeretne. Én nekem most ez esik jól, menni haza J Nem hiányzik még 80-90 km gyaloglás, majd lehet egyszer máskor, ha erre járok. Tényleg úgy érzem itt és most, Santiago-ban ideje befejezni, ott lesz a gyaloglás vége, az út vége meg ki tudja J

Úgy hiszem ennek mind így kell lennie. És nem érdekel ki mit gondol. be yourself no matter what they say.. https://www.youtube.com/watch?v=flWP28y2cyw

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr683186507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása