HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

16. nap León – Villar de Mazarife 2011.08.09. Pihenés és medence

2011.08.25. 10:55 bjegesi

 

Management summary
Km: 21,7 km
Hostel rating (1-5 skalan): Villar de Mazarife - Jesus 4,5
Etap nehezsege: 1,5
Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 3,5
Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5
Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3
Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5
Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2
Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2,5
Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3,5
 
Tudtad-e?
- hogy a Rio Orbigo folyó felett átívelő 300 méter hosszú, 20 lyukú híd a leghosszabb a Camino mentén?
 
Na es a mai story
A bencéseknél kapott reggeli után a városból kivezető betonutat kellett megtámadni. az etap rövid volt ma, de a mesetán megtett hosszú távokat a talpamban éreztem. Nem kicsit, így bőven elég volt a rövidebb táv is most. Amikor Leónból kifelé gyalogoltam és a lámpáknál a lábam nehezen bírta. Egy helyben állni nagyon rossz ha érzi az ember a lábát. így ilyenkor egy helyben jártam, valahogy így: 54. mp-től.. https://www.youtube.com/watch?v=6Vx4J_NtNPk
A betonon gyaloglás durva, reggel ráadásul ragad a hajnal, süpped a beton (https://www.youtube.com/watch?v=BtP9Ugc5Eu8&feature=related) de ha másokkal megy az ember akkor el lehet ütni az időt, ma nagyrészt Katával mentem, nehéz lerázni J De legalább tanultam tőle pár dolgot, őszintén bevallom, néha lehet a „tínédzserektől” is tanulni J Egyébként annak ellenére hogy a rendszerváltás gyermeke, tudja mi a walkman, Csernobil, szalagos videokazetta, volt ablakzsiráf-ja. Többet nem merek írni mert azt mondta kommentezi akkor a blogot és leírja, hogy nem is szenvedek annyira J Ma medence, kert, 4ágyas szoba, tiszta luxus volt. Mivel korán beértem ma, így a kb. 7-8 méteres medencében úsztam, összesen 2 hosszt J https://www.youtube.com/watch?v=W313ktCC-2A
Aztán napoztam is, hogy ne csak a vádlim, karom, fejem legyen barna. Persze napozás közben ülve írtam a blogot, így a hasam (a kis gyűrődések miatt.. J) csíkosan sült le J kb. 30 perc alatt szép kis piros-fehér-piros, osztrák nemzeti lobogó lett a hasamon J
A szálláson a falon rengeteg üzenete, rajz volt, bárki rajzolhatott, írhatott amit akart. Az egyik legfontosabb mondás a „fájdalom nélkül nincs Camino” volt.
A napi rutin része a boltba menés miután elvégezte az ügyes-bajos dolgait az ember (zuhany, láb lekezelése, stb., ezt pedig vagy 14 előtt vagy 17-18 után lehet megtenni, mert ugye aközött szieszta van, amit durván tartanak.. Na meg ha egy boltra vagy bárhova ki van írva, hogy 17-kor nyit, az nem azt jelenti, hogy ki is nyit, ez csak annyit jelent, hogy legkorábban akkor nyit ki, de nem ritkán csak 18 körül nyitnak ki.. más világ.. Egyszer még a szálláson a fogadó sem volt ott. Kiírta, hogy sziesztázik, keressek egy üres ágyat és majd 17 után megkeres elintézni a hivatalos ügyeket. De láttam már szieszta idején a búzamezőn a traktorban alvó embert is.. Pedig szerintem semmivel nincs melegebb mint otthon nyáron. otthon is lehetne szieszta, neeem? Mondjuk, akkor ki dolgozna és hogy menne előre az ország?? mondjuk itt sem értem ez hogy mehet így, nagyon durva, szerintem sokkal kevesebbet dolgozni itt, mint otthon az emberek..
A falvakban kevés helyen beszélnek angolul, de ez nem probléma. Ma a boltos a különféle sajtokat kitette a pultra, majd miután mindegyikre rámutatott, állathangok kiséretében elmutogatta melyik milyen állatból van, nagyon vicces volt.. de biztos nem először csinálta J Megoldotta.
Ma láttam egy műkörmös csajt az úton, szerintem ma kezdett, pár nap és tuti pár letörik neki Egyre több friss hús érkezik, egyre többen kezdik ezen részről a Camino-t. Ők még frissek, de csak pár napig, utána kis koszos, büdös peregrino-k lesznek ők is J
A másik kedvencem, hogy ki mit hord magával. Pl. a táskáján az emberek kb. 80%-a a „Jakab féle” fésűskagylót hordja, vagy egy kis tököt (ami az őszarándokok kulacsa volt), de amikor hupikék törpikékből okoska 40 cm darabja lifeg előtted az vicces, bár szerintem előbb utóbb kirakja majd valahol J Mondjuk én meg foltokat cipelek néha magammal. Valamiért állandóan leeszem magam, és mivel nincs sok ruha és ehetőség cserélgetni, így kis koszos, foltos gyerek maradok J De szinte mindig édességgel eszem le magam, fagyi, csoki ezek az étlapok vannak rajtam.. lehet nem kéne ennem?? J néha meg elhagyok dolgokat véletlenül, de szerencsére eddig semmi fontosat J de ez szerintem a fáradtság számlájára írható..
Szóval haladok, időkomám telik.. https://www.youtube.com/watch?v=wSGFATUL87k
 
UI: Betti továbbra is vár rám, én meg vágyom Rá.. J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr103179228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása