HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

3.nap Larrasoaña-Cizur Menor 2011.17.26. lazitunk..

2011.07.27. 21:40 bjegesi

Management summary

Km: kb. 21-22 km (varosnezessel)

Etap: Larrasoaña - Cizur Menor

Hostel rating (1-5 skalan): Cizur Menor 4 

Etap nehezsege: 2

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 3 (kezdettben borus, csopogos, majd napsutes)

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5 (visszaesett picit)

fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1

igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 4 (forro zuhany utan)

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 5

Tudtad-e?

- hogy a Fiesta, a nap is felkel cimu 1926-ban kiadott regeny hivta fel a figyelmet a bikafuttatasra es azota latogatjak annyian Pamplona-t? Na ki is volt az iro? :) Az "oreg halasz" gatyas Ernest :)

na es a mai story

ma egy kis laza 20 kilometerecske volt, aminek az elejen egyedul mentem, nagyon jo volt, reggel felig almosan sokat gondolkodik az ember, meg ha nem is beszel sokat :)

aztan 1,5 oras gyaloglas utan elertem egy hangulatos kis faluba, ahol zene szolt, friss hazi sutit es kavet adtak jo olcson, aztan zoknit is csereltem, itt bertem a korabban indulokat, de annyira tetszett a hely, meg beszelgetunk, hogy Roland is beert, kb. 1 orat semmittevessel toltottem, elveztem az elobujo nap sugarat, uj embereket ismertunk meg, pl. a 20 eves most a sulit befejo kis nemet lany, aki eddig elmondas szerint sokat ivott, ezert tartott sokaig a suli?? most meg az Anyukajaval megjarta a Camino veget az utolso masfel hetet, majd ugydontott, az elejetol is elkezdi igy a cel utan masnak elutazott a kiindulopontra, hogy az egeszet megcsinalja, hihetetlen mik tudnak emberekkel tortenni es hogy megvaltozni.. kozben Roland jogaoktatast kapott egy masik nemettol..

reggel meg egy kis folyocska mellett jottunk sokat, nagyon szep videk volt, nagyon hasonlo az otthoni kornyezethez. a kis aptakrol eszembe jutott Benedek bacsi.. https://www.youtube.com/watch?v=wlhXQaCF8H8

ja es vegre sokat fotoztam, majd igyekszem feltolteni oket.

Pamplona-n is atmentunk, gyonyoru varos, bagyon ajanlom mindenkinek, del korul voltunk arra, hat volt fiesta es siesta, mindenki az utcan, kaja-pialas es kozben zeneszek az utcan, fantasztikus hangulata van az utcaknak es benne a sok sok helyi siesta-zo embernek is.

aztan a magyarul koszones mellett van meg egy missziom ugy erzem, igyekszem terjeszteni, hogy mi tenyleg jo emberek vagyunk ott a Karpatmedenceben. Tegnap-ma a holland Neta-nak (akit probaltam ravenni, h a pasija aki a Heinekennel van, dobjon mar meg par kartonnal otthonra Nektek egy kis nedut :) es a nemet kb. 45-50-es Aristid-nek meseltunk a magyar talalmanyokrol, mert csesztettek minket, hogy nem nagyon van magyar tulajdonu globalis vilageg, mint a hollandoknal, vagy a nemeteknel, aztan ami eszunkbejutott mondtuk.. :) A Rubik kocka tetszett a legjobban neki :)

na meg ma ezt is megmutttam: https://www.youtube.com/watch?v=jklnEISofBE es utana kaptunk egy vaooo-t :)

a Balkan Fanatik szama egyebkent tobbszor eszembe szokott jutni napkozben..

tenyleg igyekszem mindenkinek odamosolyogni, hatha erot ad nekik, nekem igen ha visszamosolyognak :) na meg akit latom, h fardt vagy megall megkerdezem segithetek-e :) ma segitettem egy angolul nem beszelo nagyobbdarab francia 50-es pasinak, a szandaljat csatoltam meg, aminek az lett az eredmenye, hogy egy szakadekos reszen (volt korlat ne aggodjatok :) ahol nem lehet elozni bealltam egy spanyol oreg moge, aki vegig dudolt, enekelt, meg adta ki magabol hatul is az utemet neha :) ma mar tobb szolos terulet mellett is elhaladtunk es az ut menten sok kapor volt, na errol a ket dologrol a kapalas jutott eszembe, pedig nem is sokszor kapaltam gyerekkoromban a szolonkben, csak parszor :)

Megint huztam a szijjamon :)

Na most megyek, mert ma sorozunk, a holland No megjelent egy szatyor sorrel.. Mi meg kitettunk  kajankat, ilyen kis csalad vagyok.. https://www.youtube.com/watch?v=TNAQ8LLptUo&feature=related

Ugye milyen nehez ez a tura?? :))

Holnap belehuzunk Rolanddal, ha oke a labunk, akkor valszinu, osszes eddigi baratunkat elhagyjuk, de hat ilyen ez a  Camino, emberek jonnek-mennek, de a szeretet, a segitseg, a haverkodas az megmarad es minden nap massal lesz, ami termeszetes, mert nem azert jottunk, hogy egesz nap itt sorozzunk jofej emberekkel, hanem mert mindenki jarja a maga Utjat, igy mindenkinek a sajat tempojat kell menje..ez a termeszetes.

Rolanddal is megbeszeltuk, hogy az elso hegyet egyutt megmasszuk, aztan mindenki megy a sajat tempojaban es ki tudja itt kint talalkozunk-e meg..

Ja kicsit keves a "like" a facebook-on, azt hittem mostanra mar Flour Tomit is beelozom :)

https://www.youtube.com/watch?v=t8ll4k0E6qc

 

Koszi nagyon a sok jokivansagot, nagyon jol jonnek! :)

 

UI: a labamon van par duzzanat, de a lobalzsam (rohogtek is amikor magyarul mondam "law balsam") nagyon jo, ajanlom mindenkinek, reggelre mindig helyre tesz mindent. ja es megvan az elso vizholyagom, de nem a labamon, hanem a kezemen.. ne rohogjetek, csak a bot dorzsolte ki :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr303105669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása