HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

24. nap Portomarin - Mélide 2011.08.17. Sóhiány

2011.08.28. 19:48 bjegesi

Management summary

Km: 40,3 km

Hostel rating (1-5 skalan): Mélide tornacsarnok 1,5

Etap nehezsege: 2,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 2,5

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4,5

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4,5

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 2

 

Tudtad-e?

- hogy Galicia földrajzi közepe Mélide?

- hogy Mélide-ben talalkozik a camino primitivo (a legrégebbi Jakab-út) és a camino frances?

- hogy galiciaiul a Jakab utat „kaminyo”ként kell ejteni és nem „kamino”-nak?

 

És a mai story

Reggel hatalmas ködben, ködszitálásban bandukoltam, hiába telt az idő, csak ott volt ködbarátom velem egész délelőtt, nem akart elhagyni. Ennek és a tegnapi ködszitálásnak meg is lett a böjtje, jól megfáztam, picit le is gyengültem vagy csak megérezte a testem, hogy most már tényleg közel a cél.. Igen közel vagyok, nagyon közel. Sokat is jár az agyam azon, mi lesz ha odaérek, mi lesz ha hazaérek.

Ráadásul itt nagyon törlődik az agyam. pl. tudom hogy október közepéig minden hétvégém foglalt, de egyikre sem emlékszem mi a program.. vagyis egyet kivéve, egy szüretet J

Ma Diával megint összefutottam, közben Kata pár napja lemaradt. Meg egy idősebb Magdával is összefutottam. Érdekes nagyon, hogy a magyarok közül sokkal több a nőnemű. Akikről még hallottam hogy a környékemen vannak magyarok, ők is mind nők. Érdekes. Közben Roland jelezte, hogy lassan utolér, elvileg 1 napon fogunk Santiago-ba megérkezni.

Egy focipályán ma láttam egy spanyol zászlót, ami még rendben is lenne, de ez a focipálya közepén volt. Szóval itt is vannak furcsaságok, nemcsak nálunk terveznek időnként furcsa helyre furcsa dolgokat.

Mivel mostanában szinte délelőtt megtelnek már a szállások, így ma 13:30-kor már csak egy iskolai tornateremben volt hely. Hideg kőpadló a megfázásomhoz különösen jól jött Ráadásul fiesta van a városban, a tornacsarnok mellett a dodzsem, 2 ugrálóvár és az egyik színpad. Remek, kb. éjjel 2-ig 2-3 helyről bömbölt a különböző zene. Amit most kivételesen nem élveztem. Bezzeg a margitszigeti szórakozóhelyeken ez nem szokott gond lenni J 40 km után  ezek nem igazán hiányoztak. Gondoltam majd segít a sör. Megfázás révén csak langyos söröket mertem inni, szerencsére ebben Dia jó partnernek bizonyult, sőt kivételesen nem én voltam a szószoló hogy igyunk J a söröknek köszönhetően azért végü sikerült elég jól elaludnom és csak ritkán felébrednem, sőt állítólag horkoltam is, amit nem csodálok, alig kapok levegőt. Néha jár álmomban a lábam. Hogy ez most a buli miatt vagy csak megszokásból lehetett azt nem tudom.. J

A hideg kőre lett megoldás, amit ezúton is köszönök kínai testvéreinknek, akik az egyik ottani boltjukban 5 euroért egy überszexi fehér-kék színű halacskás felfújható gumimatraccal „megajándékoztak” Szóval ezzel is megoldódott az aludj el szépen kisbalázs mivel a halacskák vigyázták álmaim..

Érdekes, hogy napok óta mindent nagyon megsózok, valszínű nagyon kellhet a szervezetemnek. Úgy mint Betti.. https://www.youtube.com/watch?v=WHHJbzgJnGY

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr573186090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása