HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

14.nap Calzadilla de la Cueza - El Burgo Ranero 2011.08.07. We are family

2011.08.16. 19:37 bjegesi

Management summary

Km: 39,7 km

Etap: Calzadilla de la Cueza - El Burgo Ranero

Hostel rating (1-5 skalan): El Burgo Ranero 4,5 (ket agyas felujitott!)

Etap nehezsege: 2,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2,5

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3,5

 

Tudtad-e?

- hogy  a pelota nevu spanyol sport/jatek 1900-ban olimpiai versenysportag volt?

- hogy a pelota-ban 2 csapat jatszik egymas ellen es a fallabda régi spanyol változata ez, melynel ütő helyet egy kanál szerű eszközzel kapják és hajítják el a labdát. (es en egy ilyen spanyol bajnoki donto egy reszet lattam :)

 

Na es a mai story

Ma 39 km volt a terv es a teny is. Szerencsere az utolso km-ek kivetelevel jol birtam. Mondjuk egesz jol el lett utve az ido a vegetelen mesetan, ma Kataval mentem, akit tegnap ismertem meg, de mar korabban hallottam rola, mindenki csak ugy emlegette, hogy a pink polos magyar lany :) Tinedzser kora (21) ellenere nagyon normalis es kedves lany,, aki szeintem sokra viszi majd, mert jo otletei, elkepzelesei vannak mar ilyen fiatalon. Jokat dumaltunk a kakaoarfolyamtol a munkahoz valo hozzaallasig mindenrol..

Ma lattam egy francia csaladot, 2 babakocsival, osszesen nyolcan voltak, melybol 6 gyerek. Nem semmi, szoval lehet ezt mindenhogy csinalni, fuggetlenul attol milyen koru, allapotu az ember, csak alkalmazkodni kell a korulmenyekhez. Egyebkent ez a Camino is, a zarnadokok egyutt egy nagy csalad. https://www.youtube.com/watch?v=ZROB2pawLBo Ha valakinek kell valami akkor a masik ad neki. Erre egy jo pelda, hogy az egyik lany egyik kedvenc es nala levo egyetlen tollat odaadta egy nemet sracnak (minden hatso szandek nelkul..) mert tudta, hogymashonnan majd lesz neki, tolem kapott is egyet, mert nekem meg tobb volt. De ha meg nem adtam volna, akkor is biztos valahonnan kapott volna, vagy talalt volna. Valahol ez is a Camino lenyege: Vedd el amire szukseged van es add oda masnak (vagy hagyd ott valahol) amire nincs szukseged. Valakinek majd ugyis kelleni fog es jo lesz. Ez tegyleg olyan mint egy nagy csalad, mindenki megosztja a masikkel amije van :) na jo, azt nem! :)

Ugyanigy van a kajaval, ha tudod hogy valamit nem eszel meg, akkor kiakod az asztalra, megkinalod a vadidegen tobbieket. Tobbszor volt hogy igy kaptam es adtam is valamit. Ugyanigy mindenkit megkerdezel arrol is, hogy tudsz-e segiteni, ha azt latod hogy valami baja lehet, megallt, stb. Emellett jonehany szegeny vandor is van, vagy fiatal iskolasok, akik sokszor nem tudnak kijonni a penzukbol vagy akar nincs is nekik. Nekik akar 1 szelet dinnye is sokat jelenthet. De jonehany adomany alapu szallas is van, ahova ok nem tudnak betenni penzt, vagy mondjak is akar nekik, hogy ne adjanak bele, de akar egyes helyeken a masok altal adott adomanybol akar meg penzt is adnak nekik, hogy tovabb tudjon menni.. szep, szep.. nagyon szep dolgok ezek. szoval ez a Camino egyik nagy szepsege. :)

Ma egyebkent reggel sotet felhok kozeledtek mintha csak Vasudvar fele tartottam volna https://www.youtube.com/watch?v=pEOW-wlyRok jaj bocs megsem jot linkeltem be, ez a jo: https://www.youtube.com/watch?v=GZ36Mrxy_qY A szelnek es a forrosagmentes idonek kifejezetten orultem. Ha fuj a szel egyebkent akkor kitarom a karjaim (a viz nem nyilik meg elottem) es a jolszellozo polomon atfuj a szel, ilyenkor mintha a szel konnyu szarnyan szallnek https://www.youtube.com/watch?v=trFtbUH9tD8 Egy kis frisseseg ez ami meg az AXE-nal is jobb. Egyebkent rexona es olds spice van nalam, de hogy minek ketto.. lehet egyiket ma ki is rakom :) Egyebkent meg tok mindegy estere mindenki budos lesz, nagyon, egesz nap izzadunk, foleg a labak, utana ki nem budos, ja es ez nem szabad zavarjon, mert azt tudjuk, hogy mindig van legalabb egy budosebb nalunk :)

A mai szallaskereses nem indult konnyen, de jo vege lett. Az onkormnyzati olcsobb szallas betelt, mire odaertem, de sikerult talalni egy iden nyitott pici szallast, amit alig ismertek, legnagyobb meglepetesre radasul igazi luxus volt. A haz egy regi valyoghaz volt felujitva, nagyon jol nezett ki, belul minden csilli-villi es uj volt, na meg 2agyas szoba. Ez egy luxus, igy max 1 ember horkolhat csak melletted. ez jo arany :) Igy tenyleg csak 1 emberhez kell alkalmazkodni, aki most Kata volt szegeny, aki megkapott maga melle. nem mintha rossz halotars lennek, szerintem nem horkolok es egesz turheto szagom van :) Az utobbi napokban rosszul aludtam, tegnap is alig birtam elaludni, mert paran kanonban horkoltak.. Mivel ma a szallas a falu "belvarosatol" tavolabb esett, igy a mozgaskorlatozott szallasadonk (Eufemio. Nem Emilio https://www.youtube.com/watch?v=Ek5au3djN3Y) kocsival jofejsegbol elvitt boltba is minket, plusz az epp akkor tartott falunap miatt itt rendezett orszagos pelota bajnoksagba is belenezhettunk. A masik nagy szerencse a szallas kozponttol valo tavolsagat pedig csak masnak tudtuk meg reggel. Asszem itt kicsit mas egy falunap..Reggel 7-kor meg nagyban ment a buli mikor arra mentem eppen es bombolt a SKA-P https://www.youtube.com/watch?v=OurGZr5EGLY A masik 3 szallason a tovvi zarandook allitolag szinte semmit nem aludt.. :) De ez van most a vilag kozepe EL BURGO RANEIRO :) es kivetelesen nem azert mert en ott voltam.. :) meg a buliban sem voltam..

Holnap valszinu vegeter a meseta.. es megerkezem LEON-ba :)))

 

UI: Kicsit keves a net lehetoseg, de nagyon jol haladok :) na meg ha van is net, valami mindig tortenik :) Plusz itt a Camino-n tenyleg elvesznek idovel az alap letezeshez szukseges dolgokon kivuli "lenyegtelen" dolgok. Meg a blogiras feladasan is elgondolkodtam, de Ertetek barmit :) A lenyeg, hogy ne aggodjatok, nagyon jol vagyok, falom a km-eket, vigyazok magamra es nagyon elvezem a Camino-t :) Amint tudok jelentkezek, de van egy kis csuszas, bocsi..

UI2: Bar Bettirol most kevesbe irok, de nagyon hianyzik es ez is csak azert van, hogy ne csak a lanyoknak valo, sorozatokban lathato szerelmi erzelemtultengest olvassatok, hanem a sracok is legyenek jo story-k :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr593158643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása