HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

13.nap Poblacion de Campos - Calzadilla de la Cueza 2011.08.06.

2011.08.09. 19:37 bjegesi

Management summary

Km: 33,2 km

Etap: Poblacion de Campos - Calzadilla de la Cueza

Hostel rating (1-5 skalan): Calzadilla de la Cueza 3,5

Etap nehezsege: 3,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3,5

 

Tudtad-e?

- hogy a "T" jel (gorog Tau) a heber ABC utolso betuje a bibliaban vedelmet hozo jelkent szerepel es 6. Orban papa a kereszteny odadas szimbolumanak nevezte? Ezert sok helyen ezen a kornyeken felbukkan a T betu..

 

Na es a mai story

Ma folytatodott a meseta,de mar kb. a felenel jarok :) Es nem is olyan egyhangu mint elsore tunt (elso nap azert tenyleg durva volt). Fantasztikus azert az, amikor mesz egy fennsikon mar orak ota es a tavolban is csak a folytatast latod, majd a semmibol egyszer csak felbukkan egy katlanba vezeto utacska, majd szetnyilik katlan elotted es egy volgy tarul eled, mintha egy godorbe mentunk volna bele, csak nagyobbacska volt :) A volgyben egy szep kis falut talasz regi hazakkal. Mesebe illo :) Sok windows hatterkepet lehetne itt egyebkent a mesetan kesziteni..

Aztan a nap vegere kaptam egy 17 km-es szakaszt amikor egy deka haz vagy kut vagy barmi,semmi nem volt.. csak kb. 4-5 km-erenkent egy pihenopados, asztalos resz. Meg szerencse, hogy ma az idojaras kegyes, jellemzoen vegig borult volt, bar hatalmas szelle. De azt en elveztem :) Egesz nap bandukoltam,bandukoltam es alig talalkoztam valakivel, mondjuk koran is indultam, 5:40-kor de koran le is tudtam a 33 km-t. 13:30-kor mar egy uszomedenceben lubickoltam es Ratok gondoltam :) https://www.youtube.com/watch?v=Hc7Hics_hYw&feature=related Neha van 1-2 ilyen jo kis szallas. Furdogatyam nincs, mert felesleges suly lett volna. Mivel azonban voltak meg paran, ezert poren megsem logathattam a vizbe, a labam, maradt a rovidgatya, melyet igy egyuttal akkor ki is mostam :)

Tenyleg van szepsege a meseta-nak, egesz nap susogtak nekem a buzamezok ma, hoztak otthonrol a kedves szavakat: "Kitartast", "Gyerunk", "Hajra Jege"mondtak, szoval ezert is ertem az elsok kozott a szallasra. :)

Egyebkent egyszer mintha Viktor hangjat is hallottam volna. Lezartak az utat, jottek a motorso rendorok,autok,minden, mar kezdtem azt hinni Viktor vagy Zapatero var a celban majd, de nem, "csak" egy nagy bicikliversenybe csoppentem..

na de nem minden verseny itt.. es ezt most komolyan mondom!

Tudtam eddig is, de most mar kezd tudatosulni is, hogy NEM AZ A LENYEG HOGY JUTSZ EL, HANEM AZ ADDIG VEZETO UTAT HOGYAN TESZED MEG ES EZ ALATT MI ZAJLIK LE BENNED!

A jelen eletben is igy van ez sokszor, nekem eddig szinte mindig a teljesitmeny, a cel volt fontos. De nem csak az a fontos.. Na majd kiderul mit hoz a jovo nekem ezzel kapcsolatban :))

Ma azert tudtam ilyen filozofikus elgondolkodni, mert lemerult a nap elejen a telefonaksi (igy zene sem volt) es a fenykepezo elemek is. Igy magam maradtam es a kepek bennem.

Ugy erzem a vilag vegen bandukolok neha, sokszor terero sincs, meg net. Tenyleg Hobo-sodom https://www.youtube.com/watch?v=X_fIpyrpZJ0 csak helyenkent rott, helyenkent oszes a szakallam, borzalmas szerintem :)

Ma tobbszor olasznak hittek, felre nezik a zaszlom, ilyenkor mindig csaoznak.. :) https://www.youtube.com/watch?v=g7VH7kqjnAs Paran meg leszolitanak, mert a masik zaszlom is jo ok az ismerkedesre. Ezt az elso szallason kaptam.Aki ott aludt annak van ilyenje.

A meseta szakaszt gyakran hivjak halalszakasznak, ez az emberi eletszakasz-ra utal, amikor vegleg megtisztul az ember. De mas szakaszolas szerint ez a jelen vagy felnottkor amikor a zarandokok a szuletes, a fiatalsag korat mar magunk mogott hagyva az aktualis eletunkkel kapcsolatos dolgokrol elmelkedunk.. Ebben lehet valami. Nalam most kezd elojonni es gondolom at mit is es hogyan is csinalok az eletben, a munkaban, maganeletben, stb. Szerinbtem egyebkent jo uton vagyok :) csak nehany dologra tobb idot kell forditanom, nehany dologra meg kevesebbet vagy semmit, egyfajta portfoliotisztitas szukseges :) Ilyenkor elgondolkodom hogy milyen keves idot toltok a csaladdal, mennyit a munkaval, stb.. meg hogy a munkaban mit es hogy csinalok, miben es mit lehetne jobban :) Persze szerintem altalaban teszem a dolgom, sot nagyon is jol :) maximalisan es nem erdekelnek a politikai jatszmak, onmarketing, stb. pedig lehet nem artana legalabb egy picit ezekkel is foglalkozni. Na de ezekre majd Utam vegso szakaszaban keresem ammegoldast :) allitolag :) Egy biztos, fel nem nagyon adok dolgokat, pedig neha kellene.. :) Na de nem itt :) https://www.youtube.com/watch?v=ZX7G_7vFi38

Tobben egyebkent feladjak a Camino-t, megertem, rendkivuli eronletet, kitartast es akaraterot kivan. En sem gondoltam hogy ennyire kemeny lesz, tenyleg neha megszenvedek, d ejo beerkezni a napi celba. Bar neha ilyenkor mar alig allok a labamon. Egyesek buszra szallnak, altalaban idosebbek, akik kemeny reszeket kikerulik, ok sok mindenbol kimaradnak igy, de vegigernek. Nem konnyu na. https://www.youtube.com/watch?v=4RhKpXGK88s&playnext=1&list=PL0063AE8F35749D4C

Azert is nehez mert nehez regeneralni a labat egyik naprol amasikra,foleg ha keson erkezik meg az ember, nem pihen delutan, nem alszik jol. En pl rossz alvo vagyok, nehezen szokom meg hogy 20-100an alszunk akar egy teremben, ahol 3-5 fo horkol mint az allat. es a fuldugo sem segit.. ,valaki kesobb fekszik,es szoszmotol, valaki koran kell, az azert, ez vagyok en :)

De most jolaludtam, 8an voltunk az egesz szallason :)

Jaj ugy be van allva a vallam,hatam, jol jonne egy kis masszazs. Kellegykisaramszunet https://www.youtube.com/watch?v=4I-SsWq9dFg

Aztan az uton sokszor nehez beloni mennyi is van vissza, alig van a terkepen neha 1-2 tajekozodasi pont, nem latsz orakig 1 falut sem (mint ma) igy tobbnyire az eltelt ido es az altalgos sebessegedbol tudsz kovetkeztetni hol is jarhatsz https://www.youtube.com/watch?v=AhHHe9lkP7U

Vannak akik tenyleg szenvednek, fele annyival (2-2,5 km/h) mennek mint en (4-5 km/h). Ma meg a mento is jott szembe kint a prerin, gondolom nem birta sajnos valaki a 17 km-t, pedig meg nem is tuzott egesz nap a nap. De vannak akik legyengulnek, rosszul lesznek a nagy megterhelestol.. (nekem van vitaminom igy semmi baj nem er :) Nekem csak annyi hogy neha halucinalok, de nyugi nem veszes :) Mar tobbszor keresztnek neztem dolgokat, pl. tavoli villamosenergiavezeteket, csak nem ertettem miert van sok belole :) vagy fakat, vagy a szeleromuveket, mondjuk az nem nehez, ha ugy allnak a lapatok..

UI: minden nap aqzt hiszem holnap nem lesz mirol irjak,aztan valami megis akad :))

UI2: Egy napi jotanacs: Forgoszelben ovatosan pisilni :))) masik jotanacs: a napon minden gyorsan megszarad :))

UI3: Ezt mindenkinek kuldom Johnny Gold-tol sok szeretettel :) https://www.youtube.com/watch?v=0tat7tdEJr4 (Ezuton is koszonom Katanak a gyongyszemet. Ha masert nem, ezert mar megerte eljonnom a Caminora, hogy Johnny-t megismerjem :)

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr713137820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.T. 2011.08.11. 20:35:34

Jól van Jege!A Johnny Gold klipp alapján úgy látom még nem kattantál meg!Vagy mégis?!:)
Ha esetleg elfáradsz,gondolj arra, hogy már a tengerparton vagy, csak éppen k***a nagy a strand!:)

RitaG 2011.08.12. 10:02:13

Jege! Ez a Johnny Gold teljesen taccsra vágott!:))) Hiába, hozzád mindig eljutnak az új trendek... Így volt a MIZU-val is...

5 km/h a tempód? Az nem is rossz! A futópadon annyit szoktunk beállítani 5,5%-os emelkedővel... csak épp max. 20 percet megyek rajta, nem 8-10 órát...:))) és gondolom az emelkedők és a lejtők frankón váltakoznak... és hogy nem tudod mi következik az duplán nehéz, mert nem tudod előre megtervezni, hogyan osszad be az erődet.
Azt hiszem, tényleg jó úton jársz... és egyre többet vagy a "jelenben"! Ez nagyon fontos!
Életünk legnagyobb részét a múlton vagy a jövőn történő gondolkodás teszi ki. Az a nyerő, aki képes minél többet a jelenben lenni. (Ezért jó pl. a síelés is... mert a koordináció miatt nem is tudsz másra figyelni, csak az akkorra és az ottra...persze van ez még néhány dologgal így...)
Egyébként, próbálj meg sok nyújtó gyakorlatot csinálni, főleg a lábizmaidra! A víz kiváló terápia, drukkolok,hogy találj még ilyen helyeket!
Megérdemled, mert keményebb vagy Johnny Goldnál is! ;)
süti beállítások módosítása