HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

11. nap Burgos - Castrojerez 2011.08.04. Meseta, meseta..

2011.08.09. 18:07 bjegesi

Management summary

Km: 41 km

Etap: Burgos - Castrojerez

Hostel rating (1-5 skalan): Castrojerez 2,5

Etap nehezsege: 2

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4 (megy felfele..)

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3

 

Tudtad-e?

- hogy  a meseta azt jelenti, hogy fennsik, azaz az a síkság, amely tartósan 200 méter tengerszint feletti magasságon terül el? Itt jellemzoen 800-900 meter kozotti magassagban mozgunk, es van eleg levego, nem vagyunk annyira magasan :)

- hogy ma szinte a maratoni tavot legyalogoltam, igy asszem oktoberben lefutom a budapesti maratont?

 

Na es a mai story

Vegre elertem a mesetat. lelekben keszultem ra, de kemeny, nagyon kemeny, nem fogtam fel hogy tenyleg a tuzo nap kell akar egesz nap arnyek nelkul gyalogolni... Meglepett a vegelathatatlan buzamezok latvanya. Kepzeljetek el, hogy Kaposvartol a Balcsiig (https://www.youtube.com/watch?v=ErKhlyPyVrs) gyalogolok es csak buzamezok vannak vegig.. bocs nem igaz, volt 2 tabla napraforgo is :)

Na jo neha van 1-2 fasor, de persze nem az ut mellett :) Ha meg megis van 1-1 fa az ut mellett, nehany kilometerenkent, akkor az hihetetlen erzes, na jo azzal nem er fel, de nagyon jo addig a 2 mp-ig, amig arnyekban vagy :) Terero se nagyon volt, csak nehany kombajn, meg idonkent kohalmok, meleyek a telekhatarokat jelzik (meg nekunk az utat). Na kb. ez az egyetlen lehetseges hely pisilni is, kulonben kilometerekrol lat mindenki :) Szoval nem szabad meglepodni, ha valaki felbukkan egy ko rakas mogul,. :)

Hogy elussem az idot a napon, mely csak sut, sut es sut https://www.youtube.com/watch?v=rPddzc5neZg igy zenet hallgattam, neha tancoltam is https://www.youtube.com/watch?v=FwZq2-bG4Ig upssz bocs, rossz a cime, I feel like dancing :)

A nap kezdeten 2 magyar pasival futottam ossze meg Burgosbol kijovet. Veluk mentem 1-2 orat, kicsit lassabbak voltam mint az en tempom, de jol esett egy kis magyar dumcsi errol-arrol. Aztan a mesetara mikor mar egyedul kapaszkodtam fel, egy spanyol biciklis elozes kozben magyarul kerdezte "magyar vagy?". Neztem, aztan rajottem, hugy nem magyar, meg akcentusa is volt, igy angolul valaszoltam es kezdtunk el csetelni. Kiderult elt rovid ideig Budapesten igy tud par szot. Aztan tekert is tovabb, mert mas a temponk :) de bucsuzoul a fel loeros Jegenek meg odaszolt magyarul, hogy "gyiaa, gyiaa". Hatalmasat nevettem, erot adott :))) Epp ugy mint elozo este mikor Bettivel beszeltunk egy jot, sokat jelent, hogy mellettem van es var haza :) ezert is birtam letolni a 41 km-t.. Tenyleg fontos a csalad es a baratok, ok mindig mellletunk vannak es segitenek ha kell. Koszi mindenkinek otthon, Anyu, Apu, Betti es mindenkinek puszi :)

Az egesz napos hosegben kb. 10 orat voltam kint. Mar majdnem beertem, mikor ereztem valami folyik a bal combomon.. gyanus, nagyon gyanus.. gondoltam.. aztan megneztem.. megijedetem.. barna volt.. Beszartam (bocs), marmint hogy mi tortent mert bar nincs pelusom es szaraz voltam hatul.. jobban megneztem.. es ereztem is.. forro volt.. egyebkent kellemes erzes.. :) szaga nem volt.. aztan rajottem.. Egy kis csokika volt, ami egesz nap meglapult a zsebemben, melyet meg hajnalban gondosan elhelyeztem a combzsebemben a reggeli utani eroadaleknak. Aztan elfelejtettem :) Forro csoki lett belole, ami a melegben viszont nem kivantam.. :))) https://www.youtube.com/watch?v=SN7CrXKox9g

Aztan a masik meg, hogy van egy seb a jobb labamon hatul hatul a farpofam alatt. Megijedtem ennel ismert 1 roman partol hallottam es lattam, hogy a feleseget megcsipte egy pok. Na meg az agyi poloska param az megvan meg. Na itt is kiderult hamar a turpissag. A credentialom (zarandokigazolvany, amivel beengednek a szallasra, pecsetelik az ut soran, hogy merre jarsz, templombelepo kedvezmenyt kapsz, stb.) dorzsolte ki ami a hatsozsebemben volt napokig.. :) A poloskakrol meg annyi, hogy igen is leteznek, szerintem a 2 csipes nyom a karomon toluk van, csak azert nincs tobb, mert mindent befujok az irtoval, de mint az allat :)tuti nem szunyog volt, aaahhh, kizart :) egyebkent tul kozel volt a ketto igy tenyleg poloska gyanus, 1 amcsi srac megerositette, mert hogy 3 eve O bekapta rendsen, de ot vegigettek.. szoval eddig szerencses vagyok :) vagy nem izlettem nekik :)

Mondjak, hogy vicces akcentusom van, meg a magyaroknak is persze, szoval nem csak nekem :) De egyik nap fizetek a szallason es mondjak: "occso". Hejj mondom, ezek tudnak picit magyarul, bar kicsit kinais-romas tajszolassal, de tudnak,, de jo fejek, gondoltam :) Aztan kerdezem mennyi, mondja, megint occcso, na mondom ertem en, de mennyi.. aztan mutat 8-at. Mondom mi van? az nem is olcso. aztan kiderult, hogy spanyolul a 8 az "occso".. :)

Szurkulnek a poloim, az utobbi idoben csak kezzel mostam. Ami nem annyira hatekony. Foltosak bolyhosak maradnak, stb., de nem erdekel, esik az igenyessegi szint, ez csak termeszetes :) Jo illattya  van es tiszta, csak ez szamit, na meg olyan mint a magyar narancs, az enyem :) https://www.youtube.com/watch?v=h4wjQrV5A1c

 

Aztan a roman srac meselte hogy voltevekkel ezelott aCamino-n egy roman lany,aki irt egy konyvet es azota kezd nepszeru lenni Romaniaban a Camino. (Egyebkent szinte minden orszagban ez a story..)  Nalunk ugye TolvalyFerenc irt konyvet 2005-ben es az az ami a legkozismertebb magyar nyelven irott konyv- Azert olyen nagyon sok magyar meg egyelorenem jon (kb. 500-1000 evente), de remelem a blogom hatasara megugrik majd ez a szam,legalabb nehany fovel :)

A roman konuvben allitolag van 1 erdekes resz. A csaj aki irta allitolag 1 magyar fiuval tett meg kb.2-300 km-t. Eddig meg unalmas lovestory is kisulhetne akar belole.. De a lenyeg, hogy a srac allitolag meztelenul tette meg az utat !? Hallott errol valaki valamit? Ez miert nem volt eddig a Fabry-ban? 

A masik erdekesseg amit lattam este az egy amcsi utlevel volt. Lattatok mar? Minden oldalon mas hatter van,kb. USA tortenelmebol kulonbozo kepek, reszletek, igy vannak telepesek marhakkal, Missisipin gozhajo (nekunk csak alomhajonk van :) https://www.youtube.com/watch?v=x5h1GI2oNpk ) folyoban lazacot halaszo medve, aztan szabadsagszobor,fuggetlensegi nyilatkozat es az utolso oldalon 1 urhajo az urben. Nyomjak rendesen a mellveregetest bocs onpropagandat, de ez amerika :) https://www.youtube.com/watch?v=nHPtoiKPK4o Remelem ezt azamcsi srac nem olvassa. Oracle tanacsadonak adja ki magat, de egy szemuveges Jason Statham korszakallal. Na a kerdes most az, hogy szallito vagy FBIugynok?? Egyiknek sem orulnek :) https://www.youtube.com/watch?v=Xv5TMvL-4oU Remelem nem engem akar. Csak mertjofej velem :) Bar nem mindent ertek amit mond, desegit mindig. Ja tenyleg most mar kezdenek kijonn az angol hianyossagok :) egy angol anyanyelvuvel mar nehezen boldogulok :) raadasul most bekerultem a presbe mert angolok is vannak, Uj-zelandon elt nemet, szoval majdnem en vagyok a leggyengebb lancszem,de szertencsere vannak meg lengyelek is :)

 

Eg Veletek, nekem meg itt a meseta :) De ne aggodjatok,Szent Mihaly vigyazzram minden nap megkapom az energiajat :)) http://www.snorremans.com/san-miguel-beer.html

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr503137613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása