HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

9. nap Redecillo del Camino - Ages 2011.08.02. A nagy meneteles

2011.08.02. 20:58 bjegesi

Management summary

Km: 39,9 km

Etap: Redecillo del Camino - Ages

Hostel rating (1-5 skalan): Ages 3

Etap nehezsege: 1,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4,5

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2,5

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2,5

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2,5

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 5

 

Tudtad-e?

- hogy holnap elerem Burgust es akkor mar csak kevesebb mint 500 km lesz vissza Santiago-ig?

- hogy mivel Keletrol Nyugatra megyek, ezert reggeltol delutanig soha nem vagyok egyedul az uton, mert az arnyekom mindig elottem/velem van? :)

 

Na es a mai story

Szoval ma nagy meneteles volt, mint a Deltaban https://www.youtube.com/watch?v=jtlNdIA5SZA&feature=related. En is ugy nyomtam mint ott a sracok, 40 km-t mentem ma, az Uton csak 39,9-et hivatalosan, de este elsetaltam hogy reggel merre kell majd kimenni a falubol, igy megvolt a 40 km :) Mintha Kaposvarrol elgyalaogoltam volna a Balcsihoz.

Mindenkit elvesztettem akit eddig ismertem, kiveve nehanz embert akik biciklivel nyomjak. kicsit durva ok bicajjal azt amit en gyalog.. De figyelnem kell nagyon a labamra, nehogy baja legyen. Napi 3-5 alkalommal kenegetem, masszirozom a talpam egy specko kremmel (Aptonia, nagyon ajanlom)A bokat, labfejet, terdet es vadlit pedig a Lobalzsammal, kicsit aggodom is mi lesz ha elfogy a lobalzsam, honnan fogok szerezni? A vizholyagok koszonik az aggodast, de ugy dontottek elegeuk lett a labambol, tavoznak, szerintem nem birjak egesz nap a cipoben a labszagom.. :) Egyebkent neha szerintem atlepem a fajdalom kuszobot, foleg ha reggel megiszom 10-12 km utan a kapuccsinom, na utan megyek mint a gep, mintha benzint nyomtak volna belem :) Szoval ilyenkor nem mindig erzem ha csak ugy szimplan faj vagy erzekeny (Anyu: Nyugi nem fagy le vagy nincs vele gond, megmarad, az osszes labujjam es a lbam is :) Na meg ha erzem, hogy tenyelg rendesen faj vagy szur vagy valami belement a cipobe, laza a fuzo, akkor szinte azonnal stop, amint tudok megallok, mert jelez a testem. tudjatok ott bent az iranyitokozpontban kigyulnak a piros lampak :) https://www.youtube.com/watch?v=94bYNNww4Uw&feature=related

Ma nagyreszt erdos reteken setaltam https://www.youtube.com/watch?v=oxBa-hAey0I, nagyon kellemes volt, pedig jott egy felho kozenk https://www.youtube.com/watch?v=GqKu9xPBaZ0 es ket kis zaport ki is szort magabol, de ettol meg jobban beindultam :)

Ma a gyerekkori mesek voltak etlapon az agyamban: https://www.youtube.com/watch?v=cn754Xz-lQ8 vagy ez: https://www.youtube.com/watch?v=HlAwRbQAaVY En nem alltam meg :) Olyan vagyok mint a https://www.youtube.com/watch?v=j4U6KbjkZF0, na meg persze egy kis medve https://www.youtube.com/watch?v=8Qw_9eJ_AXw vagy egy masik? https://www.youtube.com/watch?v=-bCkTI9XClY na jo van ugorjunk odebb, pom-pom https://www.youtube.com/watch?v=00pTxL1RUjE inkabb abbahagyom.. :)

Lehet, hogy az ihlette a meseket, hogy egy kis Bambit lattam reggel pirkadatkor, sot inkabb meg elotte. Hihetetlen milyen szep hajnali szurkulet es ahogy ebrednek az allatok, szegeny oziket is biztos megijesztettem es elszokdelt mellolem.. Azt kepzeltem, hogy en vagyok Tutajos es egy kis felfedezo vagyok a Tuskevari berekben :) Bekattantam??

versenyeztem egy spanyol sraccal, hogy melyikunk orszaga miben jobb :) Sajnos amerika es a vilag egy reszenek felfedezesevel vegul O nyert! jogosan. https://www.youtube.com/watch?v=3AgL4RCYtjE

nagyon keves emberrel talalkoztam ma egyebkent, beszelni is alig beszeltem, csak mentem, mentem es mentem, de tudtam "van celom es van iranyom" na meg, hogy "mindig megujitom magam, bennem napenergia van". https://www.youtube.com/results?search_query=kauk%C3%A1zus+tart%C3%B3s+b%C3%A9ke&aq=0L&oq=kauk%C3%A1zus+ 

Ma ereztem parfum illatot az uton a zarandokok kozott, neztem is, hogy mi van. 1 biciklis pasin, ez az elso alkalom! Mert hat persze hogy senki de senki nem cipel parfumot, vagy ha cipel is faradt befujni magat :) altalaban csak izzadsag szagot lehet egesz nap erezni, meg este tusfurdo illatot, de mivel ide mindenki olyan dolgokat hoz amit nem sajnal, azert  altalaban mindenki ocskat hoz.. En markassal vagyok jelen a piacon, BABA-val nyomulok :)

Egyes helyeken semmit nem beszelnek spanyolul (megint elirtam), na, angolul. Mindent elore kiirt lapokon mutatogattak ma is vacsirendelesnel, es ez mar nem az elso, de sebaj. megertjuk egymast, mondjuk tok folosleges a spnyol-magyar kiszotar. asszem felveszem a kidobasra megfontolandok listajara :) Szoval ma lepedot es parnahuzatot akartam kerni, mert lattam, hogy masoknak van, akik korabban erkeztek (mert kisebb tavot mentek :) Hat nem volt egyszeru. Meg zerencse, hogy egy kb. 7-8 eves kissrac kapcsolt es a fiu elvitt, megmutata a ladat, amibol kivehettem egyet. Aztan lehet csak az en gondolkodasommal van gond es a kissraceval egy szintu. Mondjuk amikor delutan berek faradtan, ledobom a cipom, alig varom a zuhanyt es hogy hagyatt vagjam magam, ne kelljen a labamon allni, akkor lehet, igen en Jege kijelentem, hogy lehet neha a kissrac szintjen vagyok :) Az agyakra meg maniakusan fujom az anti bed bugs spray, agyi poloska elleni szer magyar forditasban, de hogy milyen allat azt ne kerdezzetek, csak parazok tole mert osszecsipheti az embert, piros lesz es vakarozni fog, de asszem valakinek volt mar ilyen.. Ugye sracok, akik Londonban dolgoztak? :) na meg persz ezt is azert fujom, hogy fogyjon a suly a taskabol.. :)

Egyet meg egyebkent nem ertek, hogy a zarandokmenuben (esti 3 fogasos kaja borral vagy vizzel), miert van hogy eloetelnek szinte mindenhol makaroni van? Beeszek belole, aztan kesz vagyok, mas az ertelmezesunk, en azt etvagy gerjesztonek, fokozonak szeretem, meg ha leves akkor felforrositani magam :) Na es ez utan meg jon a rendes kaja, ma 3 kozepes tenyernyi sertes grillhus.. mondjuk csak 24 szem sultkruplit kaptam hozza (a tegnapi ket csirkecombhoz is ikb. ugyanennyi krumpli volt egyebkent), ami kevesebb mint a Mekis kiskrumpli.. de itt biztos a zoldseg a drga, szoval lehet maradok itt inkabb krumplitermeszto business man-nek :) Ennek ellenere nagyon jok a kajak, jol is lakom, mindig tele a poci, ha befizetek egy ilyen kajara, ha meg nem akkor is teleeszem magam szalamival, koszi Alejandro-nak, aki a legolcsobb chorizo-t gyartja Pamplonaban https://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA&ob=av2e Talan neha kicsit sotlanul foznek, de otthon is neha kimarad a so veletlenul, nem? :)

Kezd uldozesi maniam is lenni, mindig megneznek a spanyolok, a faszik is.. egyelore nem jottem ra miert, de mindig tukorbenezek es en semmi gaz nem latok, csak az arcom :) meg rajta a szort :)

Szoval amiket tippelek, hogy miert is neznek:

1. hasonlitok valami hires spanyol sztarra (pl. Pique) es keresik mellolem Shakirat

2. hulyenek neznk, hogy gyaloglok mint a gep, mindnekinek koszongetek (meg a falukban az oreg nezelodo bacsiknak, neniknek is), ahanyszor osszefutok valakivel BUEN CAMINO-zok (szerintem napi 100 korul tuti elmondom.. ja es mar spanyolos a kiejtesem meg nehany kedves szot meg megtanultam hozza, de gyanus hogy spanyolnak neznek tenyleg mindenki elkezd nekem beszelni..)

3. Nem ertik miert kenem allandoan a labam, azt hiszik kremet reklamozom

4. Hasonlitok a kalapomban valamelyik spanyol felfedezore

5. Azt hiszik apolo vagyok, mert mindig feher gatyaban es poloban tolom delutan, a labambol cernadarabok lognak es barnas foltok vannak korulotte (vagy csak aki itt feher felturt gatyaban, felturt hosszu ujju poloban maszkal piros flipp-flopp papucsban az nem normalis)

6. Nem tudjak mi a HUNGARY, igy azt hiszik valahonnan a vilag vegerol jottem.. :)

7. Valamelyik hires magyar focistanak velnek

8. Jol nezek ki, szakallasan is :)

9. Gazul nezek ki

10. Budos vagyok (de mindenki az..)

10+1. Vagy csak olvassak a blogot es felnek :)

Egyeb otletem egyelore nincs, Nektek???

 

Megyek pihenni, mert SOKK volt ez a mai nap a labamnak es holnap jon BURGOS es az 500-as kilometerko :)

 

UI: a gepelesi es helyesirasi hibak veletlenek :) tenyleg :) higgyetek el, tanarok gyereke vagyok :) szoval az van, hogy az internetezes draga dolog, de a kedvetekert barmikor :) de amit leirok azt nem olvasom vissza, mert az sok penz am, amit meg is kell keresni, en meg nem dolgozom most, mert most hivatasos vandor vagyok :)

Uzenetek, mert kerdeztetek: 1. Tenyleg csak azert jottem ki, hogy Nektek irogathassak, semmi masert. 2. Nem, nem otthon ulok es szorakoztatom magam. 3. Nincsnek szilikonos mellu nok.. aki ezert vagy csajokert akar kijonni ne jojjon.

 

A kakas, tyuk es az akasztokotel story:

A 14. században egy német család Santiago felé tartott. Útközben megpihentek Santo Domingo de la Calzada fogadójában. A fogadós leányának megtetszett a fiatal legény, s arra kérte, háljanak együtt. A legény azonban nem volt hajlandó erre. Akkor a leány haragjában egy értékes kelyhet csempészett a legény batyujába. Másnap szólt a bírónak, hogy a zarándokok elloptak tõlük egy kelyhet. Az ifjú zarándoknál megtalálták a bizonyítékot, s bárhogy is hangoztatta ártatlanságát, felakasztották. Szülei továbbmentek Santiago felé. Hazafelé tartva ismét megálltak Santo Domingo de la Calzadában, s azt látták, hogy fiuk az akasztófán még mindig életben van. Elmentek a bíróhoz, aki éppen ebédelt, egy sült tyúk és egy kakas volt a tányérján. Azt felelte a bíró: - Akkor hiszem el, hogy a fiú nem halt meg, ha ez a kakas és a tyúk életre kel! - A baromfiak életre keltek, kinõttek a tollaik, s kiugrottak a tányérból. Ez a csoda Szent Jakab közbenjárására történt. Ennek emlékére a templomban, egy gótikus tyúkketrecben, mindmáig tartanak egy tyúkot és egy kakast (meg most van kiscsibe is). A bírónak és utódainak pedig évszázadokon át kötelet kellett viselniük a nyakukban. (ma mar egy szallag helyettesiti ezt egyebkent)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr893121170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibetke 2011.08.04. 00:08:20

mindig gondolok Rad, es alig varom a PS: i love you kovetkezo meglepeteset:):):) annyira szeretlek, hogy gondoskodsz rolam, meg ha nem is vagy itt :):) most mindenki sirhat a meghatodastol:):):)

H.T. 2011.08.04. 16:29:35

Szerintem azt hiszik, hogy Te vagy Sancho Panza, és keresik a szamarat mellőled!:)Aztán óvatosan a parfümös pasikkal, mert féltékeny leszek!:))

Anikoo 2011.08.05. 09:15:03

Szia, Jege! Jobb vagy mind a délutáni dél-amerikai sorozatok! Nálad minden részt (napopt) nyomon követek és minden beszámolód nagyon tetszik:) Hiányozna, ha nem lenne minden nap egy kis Mi történt Jegével? élményem! Hajrá! Szakálas képet mutatnód kell! Addig le ne vágd!:)

RitaG 2011.08.05. 09:18:14

Én a szakállra szavazok... mostanra már igencsak vándoros kinézeted lehet... :)
Olyasmi, mint amikor Forest Gump elindult, hogy fusson egyet... és ha már elfutott a kert végéig,miért ne futhatna el Missisipi állam határáig. Aztán ha már oda is elfutott, miért ne futhatna el tovább...:)))
a feelinget jól átadja ez:
www.youtube.com/watch?v=wA1_aw2wAYI
Eleje, 2:10, 3:50 és a vége.

Továbbra is hajrá és csak barátkozz az árnyékoddal!:)

Ganf 2011.08.05. 09:44:22

1et ertek a sorozat hasonlattal.minden reszben megtalalhato a fiatalos ffi bartaidnak a kaland, vicces tortenet es a lanyoknak szolo cukros resz is :-D

nyomjad tovabb, irjad ami eszedbe jut. amikor hazajosz akkor kiadjuk a vegso muvedet ;-)

ezert ne felejts el kepeket magadrol (csupasz, ennyhen szoros, szakallas, vietnami fogoly, csoves, stb), kellenek majd az illusztraciohoz :-P
süti beállítások módosítása