HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

7. nap 2011.07.31. Logroño - Najera Faradok

2011.07.31. 19:52 bjegesi

Management summary

 

Km: 30,7 km

Etap: Logroño - Najera

Hostel rating (1-5 skalan): Najera 2,5

Etap nehezsege: 2

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 4 (hajnali keles miatt elkerultem a delutani tuzo napot)

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 4

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5 (de reggelre elmulik :)

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 1,5

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 3

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 3,5

 

Tudtad-e?

- hogy ma nem sok minden tortent es 5 orakor keltem, 5:40-kor pedig uton voltam mar a sotetben, ahol rengeteg a bulibol hazameno reszeg fiatallal talalkoztam?

- hogy a "Juego de la oca" egy gyerekek altal jatszott ugroiskola, aminel a felfestett ludak kozott ugralnak?

 

no es akkor a mai story

Ma nagyon elfaradt a talpam, csereltem egyszer cipot is. Kemeny ez a meneteles, gyorsan kellene regeneralodni a labamnak, igyekszem is kenyeztetni, amszirozom, kenegetem..

Csak megy az ember es megy, egyik labat teszi a masik utan, asszem ma ereztem eloszor, hogy jo-e ez nekem, kell-e ez. Hat persze hogy igen :)

Csak rossz amikor mindig azt hiszed hogy a kovetkezo hegy mogott ott a telepules amit el akarsz erni es nincs ot.. :) de meg rosszabb amikor latsz egy telepulest, azt hiszed par km es kozben akar 7-8 km is lehet. Na ma ilyen volt, azt hittem soha nem erek be a varosba, kozben meg a nemet-francia-magyar gazdasagrol es politikarol beszelgettunk, de ezzel legalabb ment az ido, bar bevallom most eloszor ereztem, hogy tudhatnek jobban is angolul..

A szallas amin vagyok az adomanyos, aza annyit ad az ember aminnyit tud/akar. Boros kenyerrel vartak es dinnyevel, jol esett mikor faradtan beertem. A kenyer tesztaba bekevernek rioja bort es ugy sutik meg, ezert enyhen pirosas szinu belul es nagyon, de nagyon finom. Aki erre jar, tessek kiprobalni, berugrni nem lehet tole, max ha 10-20 kilot megeszik az ember :)

2-vel mellettem az agyon egy spanyol faszi fekszik, piros tangaja atlatszik a gatyajan!! Ez komoly. kicsit megijedtem eloszor, de minden rendbe rajtam.. :) https://www.youtube.com/watch?v=LRL7PGMG8yc

Ma mar egyebkent 13:00-kor a szallason voltam a hajnali kelesnek es menetelesnek koszonhetoen, jo hajnalban menni kellemes az ido, sok spanyol ilyenkor joggingol, OLA-zunk meg Buenos Dias-ozunk es mosolygunk, jofejek ezek ittan, na. Es sok minden elneznek a vandoroknak errefele, nagyon segitokesz mindenki, a rendorok kifejezetten jaroroznek a szallasok korul, igazoltatjak a spanyolokat, stb. A vandorokat pedig mindenki orommel koszonti, neha beszelnek hozzank percekig spanyolul es nem zavarja oket, hogy nem tudunk spanyolul, csak mondja az oreg, mondja es mondja, kozben mosolyog.

Egyebkent kicsit utazo nagykovetek is vagyunk, mi itt a vandorok, ezert en igyekszem minden helyinek koszonni, mosolyogni, stb. kepviselem hazamat es a zarandokokat is :) Itt osszefutunk mas nemzetek lanyaival, fiaival, infokat cserelunk, stb. mint a nagykovetek :) Es kozben megmutatjuk milyenek is vagyunk es milyen a mi kis hazank. szerintem paran jonni is fognak megnezni a gyonyoru kis orszagunk https://www.youtube.com/watch?v=YepRFe65uno vagy csak eljonnek fogorvoshoz, borvidekeinket es wellness szalloinkat meglatogatni.. ja tenyleg akinek van Turisztikai hivatalnal ismerose annak uzenem, hogy az orszag propaganda penz egy reszet utalhatnak nekem is. Neha Magyarazkodni is kell, mert sajnos rossz felhangja van a magyar politikai helyzetnek, de ilyenkor mindig azt mondom, hogy semmivel nem jobb vagy rosszabb mint mas orszagban, csak rossz a marketingunk meg a kommunikacionk es az EU soros elnokseg most rairanyitotta az orszagra a figyelmet.. Sajnos nem olyan jo ez, mert negativ politikai kep van bennuk rolunk, de szerencsere csak a politikarol :)

Egyebkent neha en is utelagazashoz erek :) https://www.youtube.com/watch?v=0k_Ssfqfc2M es nem nehez a valasztas :)

Na de a lenyeg, hogy mindenki tudja hogy egy kulonleges hnyelvet beszelo nep vagyunk, akiknel szep tajak vannak es a vilag legszebb noi :) Mondjuk ezt meg bizonyitani sem kell, mert akik a Caminon vannak magyar lanyok es ismerem oket (Andi, Noemi es valahol 2 hettel elottem Zita) tenyleg ok is ezt prezentaljak, ok a Camino legjobb csajai :) Hajra csajok!

Ja es paran a Ferencvaros nevet is most mar tudjak :)

Holnap valszinu egy laza 20-ast vagy picivel tobbet megyek, kicsit kimelni akarom a labam, hogy utana megint beinduljon a banzaj :) https://www.youtube.com/watch?v=QeCjLl7jtfY

UI: Betti ne aggodj, eszem rendesen, hideget es meleget es jo sokat is :) edeset es sosat, jo ropogosat :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr783114993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.T. 2011.08.01. 22:27:54

Hajrá Buci!Eddig nagyon jól nyomod!Tartsd ezt a lendületet így tovább!You got the power!:))

RitaG 2011.08.02. 14:52:50

Hajrá Jege!
Csak most "csatlakoztam" az Utadhoz az éterben. Ámulok és bámulok és jókat mulatok a szövegeiden, amik nagyon Jegések!:)
Amikor nagyon meleged van, gondolj arra, hogy te egy igazi HóBuci vagy!!! :)
Drukkolok Neked. (Épp - tőled függetlenül - 4-5 napja foglalkoztat az El Camino gondolata... hogy majd egyszer...)
Kitartás! Mostmár én is Veled leszek gondolatban...És ne feledd! Mik vagyunk miiii???... :)
süti beállítások módosítása