HTML

Jege az El Camino-n

Friss topikok

Címkék

Archívum

6. nap 2011.07.30. Los Arcos - Logroño HULLAMVASUT

2011.07.31. 19:31 bjegesi

Management summary

Km: kb. 26,3 km (megint sok km a tuzo napon)

Etap: Los Arcos - Logroño

Hostel rating (1-5 skalan): Logroño 3

Etap nehezsege: 2,5

Idojaras (1-5 skalan: 1 szar, 5 nagyon jo): 3,5

Faradtsag (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5

Lelki rahangolodas, ALFA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Fizikai fajdalom, OMEGA szint (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 3 (de reggelre elmulik :)

Szivas faktor (1-5 skalan: 1 kicsit, 5 nagyon): 2

Igenyessegi szintem (0-5 skalan: 0 semmi, 1 kicsit, 5 nagyon): 3,5 (csokken, mar a cipomet sem tisztitom..)

Joerzes, azaz hogy is vagyok (1-5 skalan: 1 szarul, 5 nagyon jol): 4,5

Tudtad-e?

- hogy ma nagyon elfaradtam? :)

- hogy Viana kisvarosban (melyen ma atsetaltam) halt meg Cesare Borgia (az allitasok szerint 6. Sandor papa fia)?

- hogy a spanyol tron varomanyosa egyben Viana hercege cimet is birtokolja?

 

no es akkor a mai story

Ma egy laza 28-30 km volt, aminek a nagyreszet Noemivel es Mateval tettem meg, akik fiatal 20on evesek es suli mellett, utan vagtak neki az utnak. Sajnos sokaig valszinu nem megyunk egyutt mert mas ritmusban megyunk, de jo volt magyarokkal talalkozni, Noemit mar kiszurtam az ut mellett hamar, mert 2 nemet srac 1 nappal elobb olyan pontos leirast adott Rola, hogy nem volt nehez nem felismerni igy :) szoval bejott a nemeteknek :)

1 hete nem borotvalkoztam, ilyen meg soha nem fordul elo velem, raadasul itt szinte a 99% borotvalkozik, de szerintem ok akkor nem is igazi zarandokok, nem? :) Azert remelem nem leszek olyan mint Mate , aki ma ismertem meg es 8 eve nem lett levagva a haja.. olyan rasszta csavo, nagyon jo gyerek, az egyik tincse bokaig er! szoval durva a feje (bocs Mate), olyan kicsit mint a Predatore https://www.youtube.com/watch?v=wqZ5kCttYG0 Ja egyebkent vannak ARCOk itt, van aki hatizsak nelkul egy szal gitarral van. De van meg egy gitaros gyerek USA-bol, csak O cippel meg egy nagy hatizsakot is, mindezt egyetlen szandaljaval (!), amihez most kapott zoknit, mert az sem volt neki, de jo fej itt egyebkent mindenki :)

Ma sokat kellett azert menni meg ha lazan is alllitom be, kb. 10,5 orat voltam kint es a dumalas, sok megallas miatt a nap is uldozott minket rendesen.. es minden olyan messze messze volt minden https://www.youtube.com/watch?v=A0NpJ7mcfPo Az ut nagyreszet  fel-le-fel-le kellett megtenni kb. 100 meterenkent valtakozva, hogy most epp le vagy fel jart a fejem. szoval faraszto volt ez a hullamvasutasdi.

De eddig mindig segitett a LOBALZSAM, nagyon jo regeneral, husit es frissit, szerintem jobb mint a Perskindol ( a hasonlo Roland altal preferalt Szarvasfaggyukremrol nem tudok nyilatkozni..). Nekem bejon es eddig akinek adtam azoknak is :)mindenki ki akarja probalni. tegnap 2 nemet is kente mint allat, poenkodtunk is, hogy annyira ne kenjek nem lesznek olyanok mint a lovak, vagy egyes testreszeik.. :)

Ma volt Deja vu erzesem is, meg is ilyedtem mert tuti nem jartam meg erre :) a tuzo napon sok minden megtortenhet, csak a hideg sorom nem hozza senki felem amikor kellene a napon.. :)

Szoval sok minden ilyenkor elkepzel az embert es sok mindent meg nem lat meg az ember, de ez igy van az eletben is amikor nagyon fokuszalunk valamire akkor az apro am de fontos dolgokat kozben nem latjuk meg.. foleg azokban nem akik mindig ott vannak mellettunk. Figyeljetek oda a masikra, ez itt nagyon igaz, de a valovilagban (nem az RTL-esben) meg inkabb. Ez ma Jege bacsi tanacsa. Koszonjetek meg azoknak, akik melletettek vannak mindig es segitenek Titeket!!

Ja es persze nekem is neha beut itt a tuzo nap. Egyszer az is eszembe jutott, hogy tenyleg letezik-e az a kedves, oszinte es hozzam tokeletesen passzolo leany, aki engem otthon var?? Raadasul tenyleg ram?? Hat tobbszor megneztem az utra Tole kapott ajandekot, hogy segitsen elhinni, hogy tenyleg ilyen szerencses vagyok, aki meglelte a kincset.. :)))) 

Mivel ma es tegnap eleget setaltam a napon ezert szoljon a https://www.youtube.com/watch?v=Q-5Xgkzb-f4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jegecamino.blog.hu/api/trackback/id/tr23114929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása